3/3

God kväll, HAHA !

Idag har det inte hänt så mycket, hade sovmorgon till åtta, började halv tio.. fem över halv om man ska vara exakt, menmen. I skolan hände det inte så mycket, förutom en konstig sak ! Vi fick läxa i säkerhet i kemisalen ? :S helt sjukt, det ska vi lixom ha läxförhör på ? :S Menmen, skit samma... Annars har det väll itne hänt ngt förutom att vi fick semlor på livskunskapen/elvetiden (: Och att det blev helt KAAOOUS sista timmen, alla bah skrek åt varandra -.- När det var vissa som stod där framme och vill prata, det tycker jag är jäätterespektlöst, och jag var faktiskt duktig och inte pratade, jo , jag skrek på dom där bak för att dom va så jävla högljudda (aa) fick typ totalt ont i huvet ! menmen, haha .. efter skolan stack jag hem, alltså vi slutade fyra, och då satte jag mig vid datan och sen satt jag till träningen ;o usch på mig ! vid halv sex började jag byta om och vi hämtade lydia fem över sex, och sen åkte vi till edsbergs sportfält.. träningen gick nog åt helvete , mina knän gjorde för ont.. :'/ ,. .. sen har jag ätit, skämt bort mig med ett bad i ngn olja som mjuker upp huden , lr vare va , och nu ska jag kolla på andra avenyn, skriver mera imorrn ! pussar Michaela


1. jag igår kväll
2. jag i morse, (aa)
3. igårkväll
4. imorse, flummbild
5. hade lite "pusskalas" med ludde, misstolka ingenting, vi bråkade om hans mobil bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0