3/3 ^^

Mohaha, TjoHej ( A )
Vi har många besökare men vi får typ inga kommentarer. ;o 
Vafaan, kommentera lite.. det blir mkt roligare att blogga ^^

Och BJ, ditt inlägg till Michis var sjukt gulligt.. ; D
 
Aja, igår kunde inte jag somna.. för det typ spökar inne hos mig :$
Men så fort jag släckte lampan så lät det som om nån gick på golvet och kom närmare och närmare mig. SKIIT LÄSKIGT !
Jag tände lampan så snabbt jag kunde och så låg jag där och typ skrämde upp mig själv.. att det typ var en stor fet gubbe i mitt rum fast han ande liksom.. :o  haha, jag är så mesig (:

Imorse vaknade jag på bra humör :s Jag satte på mig kläderna och sprang in i stora huset och åt och sminka mig.
Dagen var ganska rolig, att träffa tjejerna och så igen.. x)




Jag innan skolan (:



HAHA, really hot (:
Vi brudar hade lite kul på engelskan (aa)


Jadu, Oliver tycker att jag ska skriva nått om honom så visst..  ;
Dadelpalm@ pea, är en lite pervers typ som behöver tjej och fler vänner..
MOHAHAHAH sorry dadel :D

Pussar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0