Friluftsdag? eller nånting ^^

Haha, idag började vi halv 10 för typ halva skolan var i Romme.
kl halv 10 gick vi en promenad i typ en timma, vi kom tillbaka vid typ halv 11. xD
Efter det åkte jag, Sarah, Linda och Emilie till täby centrum och åt på donken..  Yepp , precis DONKEN (: haha
Efter lunchen tog vi tåget från Tibble till Kragsta lund och satt inne på Minosh (stavning?.)
Hannah och Simone kom och sa hej ^^ trevligt. !
Sen tog vi nästa tåg till Vallentuna station och mötte upp resten av "klassen", nej men det var bara några få ;o
och några i 9an.
Vi spelade Bowling och sen slutade vi vid 14 (:
Jag träffade Linus och sen drog jag till ******* ************ ( A )
sen körde syrran hem mig..

   



1.- Linda och Sarah, i väntan på tåget,
2.- Hannah gumman, jag saknar oss.
3.- Simone sötnöt XD
4.- Linda spelar bowling ^^

Jag är seriöst tråkig när jag lägger in inlägg menmen.. (:
Sry Clara, har ingen hel bild på Linus än :D haha
// Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort bilden Johanna! xD <3

2009-03-17 @ 22:00:13
Postat av: johanna

Glöm de (: <3

2009-03-18 @ 09:20:37
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0