God morgon ! :)

God morgon alla sötnosar ! Hur mår alla ? (: jag mår i alla fall bra , haha (:  Idag kommer johanna, äntligen ska vi träffas igen, vi har inte träffats på två veckor, tänk, två hela veckor ?!, det är länge, enligt mig i alla fall, för det händer mycket under två veckor.. Menmen. Idag kom min lillasyster in i mitt rum, hoppade på mig och slog mig och skrek att det var frukost, klockan fem över nio ! Ja gick inte upp, jag orkar inte gå upp så tidigt, så jag somnade om till typ tjugo i tio då alla bombade mig med sms.. Så jag fick inte sova längre, men, jag låg kvar i sängen till halv elva,
 då jag gick upp och fixade frukost. Det blev ett glas jordgubbste och två ägg, måste vänja mig med att äta ägg, eftersom jag ska med johanna till jämntland och hela hennes släkt äter massvis me ägg .. Och jag äter inte ägg i vanliga fall, så måste verkligen vänja mig, haha..
Nu sitter jag hära och skriver bloggen, ska snart göra nånting annat, kanske gå ut och gå ?  , vem vet. Johanna kommer nångång senare,. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra fram till dess. Men nånting hittar jag väll på.

Skriver mera senare, Pussar Michaela.

Kommentarer
Postat av: F

söt blogg

2009-03-21 @ 14:58:12
URL: http://pepsiburk.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack (: <3

2009-03-21 @ 18:46:13
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0