God morgon ! :)

God morgon allihoppa ! :)
Tänkte skriva ett väldigt onödigt inlägg innan min buss går,.. Igår kväll så va ju Mormor och morfar här, och vi fikade med bullar och te , det var riktigt  mysigt, och gott ! (aa) haha, sen pluggade jag vääldigt mycket franska, så jag hoppas att jag ska klara det den här gången . =) , Efter skolan idag vet jag inte vad jag ska göra, antagligen ska jag hem till jessica med brudarna igen, men de snackade vi bara om litegranna, så jag vet inte. Annars spenderas min dag hemma hos pappa, och kanskekanske ska träna ikväll, men jag vet inte eftersom jag har innomhuscup i morrn, så mina knän kommer vara förstörda men, vi får hoppas det bästa. Imorrn efter cupen ska jag i alla fall hem till min bästastevän Johanna Nilsson, som bara är min. och antagligen ska pappa skjutsa mig, om inte klockan blir för mycket. Menmen, aa, har ingenting mera att skriva , förutom att min buss kommer om tio min, så jag måste gå nu,  hejdå , m '

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe, kan jag förstå ;) Härligt! Med mig är det toppen :) Vad ska du göra i helgen?

2009-03-27 @ 11:22:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: jinsan

Det är bara så, när man är med sina far och morföräldrar så fikar man :D suuper <333

2009-03-27 @ 18:13:08
Postat av: Michaela

haha, typ , faktiskt, så har du rätt ;D <3

2009-03-27 @ 19:54:16
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0