hahahh, bullar *mums*

Hejsansvejsan (: Min dag har varit bra, tror jag , haha. På hemkunskapen gjorde vi kanelbullar *mums* , dom var i alla fall goda, :D haha. Har kört fotboll på alla långa raster, med killarna, det var faktiskt jättekul, och på lunchrasten körde vi i gympasalen, och då kom såklart åttorna, så dom höll på, ... haha, lite tråkigt faktiskt, men ändå, ska inte klaga. Efter skolan åkte jag direkt hem , och satte mig vid datan.. sen ringde Mormor som ville att jag skulle komma hem till mamma och hänga med henne ut med hundarna och med Emilia, så jag gick hem till mamma och där fick jag en bulle och saft, *tjock ? * Sen gick vi ut, vi va ute i en timma cirka. Vi gick till ängen och kastade leksaker till hundarna, och jag lekte lite med Emilia, . Det var riktigt mysigt faktiskt , och kul, men lite kallt. Har en massa bilder som jag ska lägga upp. Menmen, kom hem för en halv timma sen, och har suttit hära hela tiden, snart ska jag äta pannkakor , och sen ska jag plugga franska, plugga matte och städa mitt rum & packa hem till mamma, så har mycket att göra efter maten, ska hinna med allt,. Så ingen dator blir det för mig.. haha.

Helgsplanering ;
Fredag;
Träning
lördag; johanna kommer, :D
söndag; kvartsfinal

Bilder kommer, / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0