Jippiii, nat..

 Tingeling, igår va jag ju och tränade, och det var as kallt ! Jag kom dit vid typ sex, och Maja va oxå dära, så vi spelade lite fotboll och frös.. , Sen kom alla andra och träningen började. Elsa och Astrid va så taskiga mot mig, först så gör dom satt jag ramlar, så mulade Elsa mig, så jag frös typ ihjäl, men jag är ändå bäst ! nej, jag drev, haha. När vi skulle springa i slutet, sprang jag och Elsa 4 varv extra, för vi ville springa lite (: Men i alla fall, efter träningen åkte jag hem och åt, sen duschade jag varmt och använde mitt nya schampo, Det var jättebra, men efter det satt jag lite vid datan, men jag skrev inte i bloggen då, för jag kollade bara lite och chattade lite, sen kollade jag på andra avenyn vid nio, i mammas rum, det var faktiskt jättebra, men rätt så sorligt "/ , ngn mera som äääälskar andra avenyn ? Jag har sett på alla 148 avsnitt, eller vad det är nu =), typ stolt?
Nej men , just nu står jag i klassrummet, och har egentligen svenska, men vi fick sluta tio över nio ist för 09.35 , så  , aa , har visat några roliga klipp från youtube för några killar, haha , alla stod och garva ! :)
menmen, har no om tio min , måste upp till No-salen, sen har vi idrott, vi har redskap tror jag, tråkigttråkigt..  Jag slutar fem i tre, så skriver senare, tänkte sticka hem och plugga, men jag tänker ju alltid saker, som aaaldrig blir av .


Menmen, Puss på näsan allihoppa ! (:


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar: Javisst ser det underbart ut. Jag längtar som sjutton! :D Hur är det med dig idag? :)

2009-03-25 @ 12:02:40
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0