Min dag

har varit fram och tillbaka,. Både tråkig och rolig,. Det började me svenskalektionen, vi jobbade lite, och sen visade Jessica Fredin ett sms som en viss person i klassen hade skickat, så jag blir jättelessen & jättearg.. Trodde aldrig att den personen skulle skriva så, men jag ska inte ta upp vad & vem i bloggen, för det är faktiskt privat.. meen, i alla fall. Då bestämde Monica (min svenskalärare, även mentor) att jag skulle läsa upp min svenskaberättelse, och jag ville verkligen inte det, för jag hade tappat humöret helt och hållet, men sen va hela klassen så snälla så dom peppade mig så jag fick tillbaka humöret (:  , hihi, sen efter lektionen skulle jag gå in igen, eftersom den personen som skrev det där ville be om ursäkt.. och jag godtar det , jag tänkte inte, men skit samma. 

Menmen, dagen fortsatte, och vid elva stack jag upp till ica, för pappa skulle hämta mig där, så vi åker in till stan, till wissing, men vi va för tidiga, så det fanns ett café på andra sidan gatan, så pappa köpte en cola och en kycklingsallad till mig, eftersom jag missade maten i skolan *mums* Men det var riktigt mycket, så pappa fick en hel del, haha.. sen gick vi till wissing och han väntade på oss, vi va där typ tio i tolv.  Menmen, pappa skulle kolla sin rygg först, sen var det min tur (:  hihi, det gjorde jätteont "/, han tröck och höll på, och ont gjorde det, faktiskt. Menmen, sen åkte vi tillbaka till skolan, jag kom precis när so:n slutade, så det var bara att vänta tills matten började. På matten snackade ingen, jag menar verkligen ingen, och det var faktiskt riktigt skönt, eftersom vi är den pratigaste klassen på skolan *ehmm..*

Sen efter skolan skulle jag ju vara med Emelie, men hon kunde inte, det var ngt som hade hänt, så jag åker hem i stället, och hemma satte jag mig vid datan, snackade me jenny och frida, skulle träffa dom men jag mötte karre och cissi & albin vid vivo, så karre skulle åka hem så vi tog samma buss till sollentuna station och Cissi hänkade. Och sen tvinga jag med cissi till rotebro x) , haha , där skulle vi träffa steffe, men, vi hann inte ända hem till hnm, så vi åkte tillbaka efter att vi har flummat jääättemycket ! När jag kom hem var mina kusiner och min gudmor här, så vi åt och lite sånt sen har jag suttit vid datan. funderar på att jobba matte, men jag vet inte.. Menmen, ska i alla fall inte skriva mera.
Pussar Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0