Min dag

har varit jättebra, hihi  Vi hade No och vi har kemi så vi fick labba lite, så vi skulle koka bort vatten och en massa, det var faktiskt inte så kul, men bättre än att jobba i boken i alla fall.. Efter skolan åkte jag hem till pappa, och packade lite gran och sen skjutsade pappa mig till mamma, och jag fixade mellis, och satte mig vid datan, sen la jag mig i soffan och kollade på tv, och sen somnade jag och mamma, felix & emilia väckte mig när dom kom hem.. När dom kom hem gick jag, felix & emilia ut på en liten promenad, det var jättemysigt , men kallt. .. När jag kom hem satte jag mig vid datan, har inte gjort så mycket mera. Ska träna om en ca halv timma så måste byta om nu, Lägger in bilder när jag kommer hem,
Pussar Michis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0