Min dag (:

Hejsansvejsan !  ÄNTLIGEN torsdag, det betyder att det är fredag imorrn , och heeeeeelg ! ska bli skönt med helg, och få spela cupen och träffa johanna ! :) Hihi, kanske ska dra hem till jessica imorrn , men det får vi se. Plus att det börjar bli vår ! Lixom, solen skiner, det är fortfarande lite kallt , men det försvinner , och snön försvinner, är det inte skönt !? Jo, det tkr iaf jag. tänk, snart får man gå med lite kläder, ballerina skor, klänningar, short, kjolar, ja allt ! usch va jag längtar alltså.

Idag har det hänt något speciellt faktiskt, men de skriver jag sen. Idag i skolan hände det inget särskilt, ingenting kul i alla fall, förutom alla raster på fotbollsplanen, hihi, i lööööööve fotboll, märks det ? Och hemkunskapen, vi bakade pizza ! skit gott ju (a) Meeen, i alla fall. Direkt efter skolan tog jag , jessica, jessica f, wilma & sarah bussen hem till Jessica F och vi kollade på hennes kattungar ! två dagar gamla, så sjuuuukt söööta , ! , bilder kommer ,. Men vi va där till tio i fem, så jessica åkte hem så vi åkte hem allihoppa men Jessica a hängde med mig hem, och vi gjorde ingenting typ, datan ,, haha, och va där uppe, men allihoppa. Nu sitter jag vid datan och la nyss upp massa bilder, vissa ska jag lägga upp men inte alla, tihi. Men nu ska jag lägga upp dom och sen plugga franska,
pussar allihoppa.



- Riktigt gott var det iaf ! :)


- vad väljer du ?
Vår , varmt, solen skinner, lite kläder eller kallt, inga blommor, ingen sol, bara snö , myyycket kläder! ?


- Jag älskar dig, lillasyster.


- och , dagens outfit ;
Blåa jeans, leopardtröja, guldhalsband.

( veckans outfiter kommer imorrn, )



- Massor av bilder kommer imorgon, nöj er med denna , VIIISST ÄR DEN SÖÖÖT ?:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0