min dag....

Hejhej (:
E
hm, idag har det inte hänt så mycket, hade sovmorgon till halv tio, och sen hade vi vanliga lektioner.. Jag spenderade mest tid med jessica & Killarna, .. Jag har verkligen ingen lust att skriva, det kanske märks, mår inte så bra, om man säger så .. men ska inte klaga.. Slutade tio i fyra så tog bussen hem , och va me cissi och jan på bussen, sen åkte jag hem, fixade färskpressad melonjuice (:  sen satt jag vid datan och hade träning kvart över sex, så tog en buss 17.57 x) , på den satt Emilia, så vi hade riktigt kul (: , sen på träniingen hade jag jätteont i knäna, så aa.. sen åkte jag hem , åt, badade och satte mig hära, nu ska ajg kolla på tv..
Imorrn ska jag till den dära saken igen och fixa med mina knän .. Skriver mera imorrn,
pussar en jättelessen Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0