Min kväll

Det känns som om jag skriver jättemycket idag, men det här är faktiskt bara det tredje inlägget från mig idag.. Hihi .. Hur mår alla i dag? (:
Träningen gick faktiskt ovanligt bra med mina knän, det funkade som sagt.. Efter träningen åkte jag hem, åt och sen behövde jag vänta på att duscha, bara för att min brorsa hade tagit slut på varmvattnet, inte kul faktiskt. Har legat i soffan och kollat på let´s dance, men det är slut nu . Jag vet faktiskt inte vem jag vill ska vinna, alla tre är ju lika bra , tkr iaf jag ? Vem tkr ni ska vinna? :D
Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska sitta vid datan, eller göra någonting annat...



Dagens outfit;




Rosa långt linne, - jc , två för 199 kr ( köpte med wilma , sarah, jessica & lydia )
Rosa/grått linne - Johanna's
Svarta leggins me hål i -.- ,
guldig halsband - 89 kr på h&m.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Dt va faktist 2 för 199 ;D <3

2009-03-21 @ 09:35:57
URL: http://osvikbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dt va faktist 2 för 199 ;D <3

2009-03-21 @ 09:36:33
Postat av: Anonym

aa, har ändrat ;) <3

2009-03-21 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0