min uuuuuuunderbara dag ! ( vissa tillfällen iaf )

Hejsan på er allihoppa ! , ååhh, vill ni veta en sak ? jag är jäätttetrött, haaha, ska gå och lägga mig tidigt ikväll, eller ska i alla fall försöka. Men i alla fall. Min dag har vart rätt så bra, vissa stunder har varit uuuunderbara, och andra kan få blåsa bort, (:

Först va ju johanna här, vi vaknade vid kvart över tio kanske, och åt frukost och gjorde en massa, fixade oss och sånt, sen åkte hon hem vid halv ett, "/ , men Lydia kom vid kvart i ett, så vi åkte iväg till älvsjö och där fick vi reda på att vi skulle spela på grus, och ingen ville det, men, man får inte alltid som man vill.. Men , matchen gick inte bra, 3-0 till dom , meen , ändå, ..
Efter matchen åkte vi hem , och Johanna Björklund satt utanför mitt hus ! Alltså, ingen kan förstå hur fucking mycket jag saknar henne, saknar våra stunder, ! Vi stod och kramades i typ tio min , sen gick jag in och duschade, sen åt jag och sen gick vi till kärrdal , där träffade vi petter och tommy, och vi gjorde inte så mycket, sen tog jag och bj fem bussen , jag gick av vid sätra prästgård, och hon åkte hem.. "/,  Vi måste träffas oftare ! , alltså, lillasyster<3storasyster , föralltid, right? Menmen, jag åt när jag kom hem, sen har jag suttit här, ska fixa en massa saker .. Menmen, om jag orkar så fixar jag lite i bloggen, men , ..

/ Från Michis som saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0