Shabbashena (:

Idag har det inte hänt något speciellt, förutom skolan.. Det gick rätt så fort, på idrotten körde i badminton :D , faktiskt rätt så kul, sen på bilden fick jag damp på våran lärare, alla mina saker försvinner i bildsalen, det är så konstigt.. :S idag va min bildmapp borta , och jag tänker typ aldrig mera gå dit ! , hon är så irreterande. Sen hade vi engelska och so, det gick fort. Efter skolan åkte jag hem direkt, och när jag kom hem fixade jag melonjuice :D , det var faktiskt skit goooott ! =) Sen nu sitter jag hära, väntar på att jonatan ska ringa, för wille och jonatan ska komma snart, vi ska baka, till skolan, eftersom vi ska tjäna in pengar till klassresan.. Menmen, skriver mera i kväll,  Hjärta Michis.


- Johanna, jag älskar dig så fucking mycket, förstå det, glöm det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0