Småroligt när man har trååkit ;D

SENASTE:

1. Dryck:
gjorde melon juice (:
2. Telefonsamtalet: Cissi älskling
3. SMS: johanna <3
4. Sång du lyssnade på: vet inte..
5. Gången du grät: Idag

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger:
Nepp
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej, de tror jag inte iaf.
8. Har du varit otrogen?: självklart inte
9. Förlorat någon speciell person?: yexbox.....
10. Varit deprimerad?: ooohh ja !
11. Varit full? neeeejj.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12.
rosa
13. gul
14. svart

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän:
Japp, ganska många tror jag faktiskt.
16. Fått ditt hjärta krossat: yes...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Hahha, många gånger.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ehm, jag vet inte.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja det har jag väl
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: hha, jaa (aaa)
21. Kysst en kompis: japp
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Vet inte, dom flesta tror jag.
23. Hur många barn vill du ha?: Vettefaan.
24. Har du några husdjur: Japp, en hund
25. Vill du ändra ditt namn: nej, ...
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var me Johanna (:
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.30
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sooov x)
29. Någonting som du längtar till: Jämtland me Bästavän ! :D
30. Senaste gången du träffade din pappa:  För 35 min sen.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: vet inte
32. Vad lyssnar du på just nu: musik
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:
japp, haha , min tränare ;)
34. Vad gör dig irriterad just nu: Mycket "/

OM DIG:

36. Vad är ditt namn :
Michaela Jonsson
37. Singel/upptagen: Singel ..
38. Stjärntecken: stenbok :D
39. Kille eller tjej: Tjej  
40. Grundskola:
Kärrdalsskolan & Edsbergsskolan
41. Gymnasie:
42. Högskola:
43. Hårfärg: Brunett
44. Långt eller kort?: halvlångt..
45. Längd: 1,64 cm.. :O
47. Vad gillar du gällande dig själv: FOTBOLL OFC!
48. Piercings: örhängen (?)
49. Tattoos: näpp
50. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation:
Ehm, armen.
52. Piercing: öronen
53. Tattueringen: har inga
54. Bästa vän: Ehm, Wilma lr becca (:
55. Sporten du spelade: Ehm, Ridning, ?
56. Husdjur: ja
57. Vaccination nu minns: skolspruta -.-
58. Konsert:  nej
59. Förälskelse: hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0