min helg

Hejsan ! :) Jag har inte skrivit på jättelänge, i know.. Men har inte hunnit, eller inte orkat .. I fredags åkte jag ju till johannas skola, sen åkte vi hem till mig och vi tänkte träffa stefan men vi hann nt "/ , sen hade jag träning och det gick väll bra, bättre än den förra iaf.  Efter det tog jag och johanna det bara lugnt hemma hos min mamma, åt godis och kollade på film.. På lördan väckte johanna mig som vanligt.. Sen åt vi frukost och vi chillade bara hela dagen, nördade sims gjorde vi oxå, hahahahhahah ! sen spelade jag match klockan fyra mot fanna bk och vi vann me 5-0, mihih, . Grattis till oss ! :) Sen åkte ja hem , duschade fort, sen gick vi till bussen och åkte hem till johanna, så vi stannade på ica i brottby och köpte mat, det blev revbenspjäll me potatissallad (: det var faktiskt gott, men kladdigt.. -.- , sen kollade vi på melodifestevalen och sen kollade vi på min största kärlek lr va den hette, med en hel chipspåse och läsk ! riktigt trevligt faktiskt, men sen vid tolv gick vi och la oss och min mobil ringde nio i morse, för att jag skulle ta en buss tjugo i elva. så jag fick skjus till bussen sen kom mamma och hämtade mig i mörby, för jag nt orkade vänta på att bussen skulle komma, så jag åkte hem , bytte fotbolls skor och satte på mig benskydd, sen hämtade lydias mamma mig så vi skulle åka till rösjöskolan och fotografera oss ! det gick faktiskt bra, och det var jätteroligt. Sen åkte jag bara hem åt och bytte till träningskläder och åkte på träningen, sen när jag kom hem så duschade jag och satte mig vid inas dator i sängen, och nyss åt jag, och nu ska jag bara ta det lugnt, för jag knr mig söndertränad.. menmen,  tråkigt inlägg men orkar inte x) och jag inga i bilder, för har nt orkat fota i helgen ;)  puss på er alla söta  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0