fotbollscup ! :)

Hejsansvejsan ! Igår va det ju fotbollscup, och tänkte skriva en sammanfattning, .och det var samling 09.00 i uppsala, och jag var i sollentuna united röd och första matchen va 09.40 , den vann vi med 5-0 , andra matchen vann vi med 4-2, trejde matchen blev 1-1, och då kom vi till kvartsfinal,. Det var ca 6 timmar kvar till nästa match, så sollentuna united röd gick till en biosalong och såg på marley och jag, Den var faktiskt sjukt bra, och jättesorlig ! :( , hahaha, alla satt och as böla, och Elsa börja as garva xD så dålig humor den ungen har alltså =) <3 då mötte vi sollentuna united blå, och vann såklart med 3-1 :), då kom vi till semifinal, och där mötte vi sollentuna fotboll och förlorade med 5-0 tror jag det var "/, Aja, trea i alla fall, tredje bäst av ca 25 lag :D , är i alla fall stolt =)

Vi åkte hem vid tio över åtta, och jag & pappa åkte direkt till johanna, så jag kom dit vid tio över nio, och då hade dom mörkt så jag satt och snackade med dom sen hoppade jag in i duschen, och sen kollade jag och johanna tv och satt vid datan och sen vid halv elva gick vi faktiskt och la oss, för i morse, väckte johannas mamma oss vid tio, och vid elva åkte vi till stallet, där red vi, och gick en promenad med shettisarna och borstade dom. Det var så grymt mysigt ! vi va där till två, så när vi kom hem till johanna igen så duschade jag, sen duschade johanna och sen åt vi, och tjugo i sex tog jag bussen hem och har bara tråkat. Åt en sallad nyss, som pappa fixade till mig, jättegott ! :)

Känner mig total hängig, kan knappt röra mig för jag har så fruktansvärt ont i ryggen, högra sidan på ett viss ställe, och pappa sa att det var lite blått, och mina smallben gör oxå så frutkansvärt ont, och Lina sa att det heter något,som jag inte kommer ihåg. Men ont gör det i alla fall , och jag är så grymt trött . Måste verkligen sova snart, om jag ska orka med skolan.

Aja, tror jag ska kolla på ett avsnitt one tree hill eller göra nånting annat, tänker lägga ut bilder, dom kommer senare.
Puss på näsan allihoppa , <3


Hur har eran helg sett ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0