9 Mars 2009

Hejsansvejsan (: Min dag har faktiskt gått ovanligt snabbt, lr den va snabb och långsam på samma gång , hihi. Vi körde innebandy på gympan, det var faktiskt rätt så kul, förutom att jag inte är bra på det, men som sagt, man kan inte vara bra på allt, eller hur? Jag har typ varit rätt så deppig hela dagen, men jag vet inte varför.
Bilden gick åt skogen, först tappar hon bort mitt & sarah's arbete, så vi får göra något annat, typ att vi ska göra en bild om en saga, och jag gjorde om den fula ankungen, och då skuggade jag och allting, Så tvingar hon mig att färglägga, och det förstörde ju lixom hela bilden. Så jag rev den i bitar och slängde i papperskorgen, sen var jag sur resten av lektionen ... men strunt samma,.
Jag skulle egentligen vara med Sofia och Ellen idag, men Ellen fick inte och jag kunde inte , för jag fick tusentals läxor så jag va tvungen att plugga som en dåre. Jag gjorde det mesta, det viktigaste, ska plugga mera snart. men just nu sitter jag vid datan och skriver blogg, och försöker kolla på top modell 3 , som faktiskt är riktigt kul. Dom bråkade jättemycket nyss .. Menmen, nu är det paus, Aja, ingenting mera att skriva.
Imorrn har jag sov morgon så börjar 09.35, och slutar fyra -.- , och sen ska jag hem och plugga sen har jag träning halv sex, så kanske inte hinner skriva.
menmen, skriver så fort som möjligt.
Pussar Michaela !




1. Emilia, igår.
2. Idag utanför bildsalen,
3. haha, Emilia tog mina fotbollsskor och gick runt me dom, dom är otroligt stora för henne !
4. Emilia
5. Jag i morse ,
6. same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0