12 mars 2009

ShabbaShena (:

Idag har det inte hänt så mycket, pallar inte gå in på detaljer. Men på hemkunskapen hade jag och Jessica jääättekul ! Jag menar verkligen jättekul, ni skulle ha hört, antagligen hade ni legat ner och kissat på er eller så hade ni försökt att hålla sig, för det var verkligen rå kul. kan berätta vad vi gjorde,.

Vi gillar inte våran hemkunskapslärare Susanne eller va hon heter, eller jag menar hur hon stavar det. Så vi skriker ; Farmor, ska du döda oss?  Farmor är en våldtänkskvinna och sånt skit, det var faktiskt jättekul, även om det inte verkar låta kul, så var det grymt kul. Sen ställer hon och skriker på ngn, men hon sa inte vem, hon bah ställde sig och skrek, det var jättekul. Alltså, hon behandlar oss som hon behandlar sitt bajs, hon sätter sig på toaletten , bajsar och sen spolar. ååhh, blir fan äcklad, menmen.. det är precis så hon behandlar oss, men hon fattar det inte ! hon fattar inte att alla typ hatar henne för det, hon fattar inte att jag tkr synd om hennes klass, tänk dom som får stå ut med henne varje dag ?! Jag tycker i alla fall det är sjukt, helt jävla sinnessjukt !


Menmen, på svenskan fick vi läseböcker, som vi ska läsa ett visst antal sidor och sen svara på frågor, alltså vi har lästimma på svenskan på torsdagar, menmen. Efter skolan åkte jag hem med Sarah, vi snackade mest, vi båda behövde det.. Först åt vi hallonkräm, sen spelade vi sims och kollade på top model, sen hämtade hennes mamma henne vid fem ... "/ , då kollade jag på scrubs och pluggade franska, .. åt, sen satte mig vid datan pluggade som in i helvete, sen duschade jag nyss, och ska fortsätta plugga. har packat oxå, menmen, detta ska inte bli långt,
hej då pussgurkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0