Michaela's helg

Thingeling (: ska berätta det roliga som har hänt i helgen ! :D
jag trodde att min helg skulle bli jättetråkit, men det blev den inte, den blev faktiskt jätterolig, iaf ibland =)

I fredags
träningen i fredags gick sådär, mina knän pallade nt, .. usch säger jag bra, hoppas att det blir bättre snart ! Men vi va bara tre stycken , jag, Emelie & Julia.. och såklart Johan lr va han hette, han som är från a-laget i rotebro, han va faktiskt jättebra ! :D Men i alla fall, det var rätt så kul iaf . Direkt efter träningen hämtade pappa & mina syskon mig och vi åkte till landet, men vi stannade i norrtälje för att handla mat på flygfyren sen fortsatte resan till landet.. När vi kom ut till landet var jag jättehungrig.. det betyder bara en sak, jag blir jäääättegnällig !  jag gnällde på allt, och när jag skulle ta fram ketcup och senap, så kastade jag dom i golvet, så senapsfalskan öppnades och det var senap överrallt.. jag kallar mig allvarligt talat inte normal.. sen när let's dance började kollade jag på det , som tur va åkte Karl jan ut ! för han är rolig & barnslig, men han kunde verkligen nt dansa.. det kan inte elisabet heller , lr va hon heter..  haha. men i alla fall, sen gick jag faktiskt och la mig, men jag somnade typ vid halv ett, eftersom jag låg och smsade & läste faktiskt ! hahahha !

I lördags vaknade jag av att dom sågade ner trän , och att pappa skrek på mig. klockan var faktiskt tio minuter över elva, men ändå.. Så jag gick upp och åt frukost sen vid halv tolv gick jag ut. Jag och felix körde fyrhjuling, eller asså, jag körde och han satt på en pulka bakom , det är seriöst skit kul ! ngt alla måste testa, jag lovar ! vid halv två kom casper , våran kusin , samtidigt kom mormor med Celest, eftersom jag ville ha henne en dag.. dom ville åkte fyrhjuling,  Så jag fick åka runt runt runt, och köra dom ... en i taget, för dom fick inte köra, haha , .. sen vid halv fyra typ gick vi ut med Celest, upp i skogen blev det ,. förbi alla hästar ( bilder kmr ), där jag lärde mig rida och har ridit hela min barndom nästan. men i alla fall, sen vände vi och gick tbx,. när vi kom hem körde vi ennu mera sen hämtade morfar casper och jag & felix gick in och fixade varm oboy, jättegott ! :D . Jag fixade fruktsallad så efter maten åt vi  fruktsallad me glass ! mumms.. :) under kvällen åt vi även godis och chips (: Jag kollade på rocksystrar, det var faktiskt jättebra , tkr iaf jag. sen gick ja och la mig när den slutade, men jag la mig och smsade me en massa, .

I dag väckte pappa mig vid halv tio, då gick jag upp och åt frukost och sånt, när jag satt och åt frukost kom Gittan, våran granne och frågade om vi ville gå på långpromenad runt nor ! jag sa självklart, eftersom jag ändå skulle gå ut me hunden, så jag, pappa och felix hängde med . Det tog en timma och 40 min, knr mig faktiskt stolt. När vi kom tbx körde vi ennu mera fyrhjuling, alltså jag och felix, sen vid kvart i ett blev vi bjudna på lunch, hos Tord och gittan ! , sen gick vi tbx till oss och packade och sen åkte vi, till mormor och morfar, där lämnade vi av Celest och fikade , sen åkte vi hem vid halv fyra typ. påvägen hem stannade vi hos mamma och hämtade lite saker, och sen stannade vi hos min gudmor, för att jag skulle lämna hampus jacka , min kusin, han glömde den hos mormor & morfar. sen åkte vi hem och jag skämde bort mig med ett bad, men skum ! :) tog ansikstmasker , så nu är jag fräsch ! sen satte jag mig hära, och skriver just nu blogg och dunkar musik, ska snart äta. Bilder kmr, ska bara fixa lite, skriver sen/imorrn ! ,
hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0