11 mars 2009 , jippi ?

Tjenixen, 
Nu är det äntligen onsdag ! Snart är det helg, då jävlar brudar (: hahaha.. Idag har det inte hänt så mycket, förutom skolan. haha, är typ jättestolt, fick 23,5 av 28 på noprovet, godkänt va 20.. Så jag är i alla fall rätt så nöjd, och det är väll det som är huvudsaken, eller? ..
Dagen gick fort tror jag, på idrotten gjorde vi bara jäääääääääättetråkiga saker,. Först så skulle vi gå fram och tillbaka och göra det han sa ( gå som en elefant, hoppa som en groda m.m ), och sen körde vi dragkamp och sen evighetsstaffet. och ingen tyckte det var kul, men han vägrade att lyssna på oss. Så idrottslektionen var jääättetråkigt. Plus att jag vricka foten på evighetsstaffeten, så har jätteont... Men som vanligt, han sket i mig ! , han säger bara att jag klagar hela tiden, och det kanske jag gör, för att jag har ont i knäna, men han bryr sig inte.. jag blir så tröött på hnm !
Menmen, klagklag.. skulle inte mitt nyårslöfte va att sluta klaga?  jo, men det har inte funkat , inte alls , inte ens i närheten av hundra%.

Efter skolan körde jag snöbollskrig med ludde, han mulade mig, flera gånger "/ , sen drog vi till bussen, och vi hann med den som kom , den som alla andra tog (: , så vi åkte alla tsm, ( alla i klassen bor typ i kärrdal ) sen gick jag hem och påvägen ringde jag frida, och då kastade min brorsa snöbollar på mig men missade, men han träffade igår, menmen. sen satte jag mig vid datan och vid fyra kollade jag på top model , sen på scrubs , och pluggade. Sen åt jag och nu sitter jag hära, ska snart äta glass , för mamma har vart jäääättesnäll och köpt glass, älskar dig mamma ! <3

På fredag ska Frida sova hos mig, det kommer bli underbart, och pappa ska opereras på morgonen, så jag fattar egentligen inte hur han orkar en till ?  men det ända jag kan säga är tack, jag älskar dig pappa.  haha, jag knr mig gullig (:
 Menmen, helgplanering kommer senare, ojojoj, det hära blev långt, förlååååååt !
pussar Michalea


Jag i morse,
pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0