VILL HA SOMMAR !

Jag vill ha sommar nu nu nu !
Det har typ snöat oavbrutet i 2 dygn.

Fölåt att jag inte skrivit på länge men vårt internet har varit helt cp dom senaste dagarna och så har jag faktiskt inte suttit vid datorn så mkt för Linus har varit här väldigt mkt.
Idag så är jag hemma och sjuk, inte precis vad jag ville menmen.

Idag börjar Linus i Bällstaberg skolan :/  Fy honom, jag är grymt rädd att han kommer förändras-.-
Skit jobbigt !
Aja, hitta en massa gamla bilder (:

   
   

1.- Sebastian Krantz, hade intervju med honom i höstas
2.- Adde, för typ ett år sen
3.- Adam Tensta
4.- I somras, vandrade i bergen vid Docksta
5.- Niklas och Timay från i Midsomras

Jag saknar min Maj Michaela Jonsson sjukt mkt.

pussar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0