åååååååååååååååh...

.... Ja ni, rubriker säger allt. Min dator gick sönder, och fick min brorsas gamla, men på den kan man inte kommentera andras bloggar, eller ens kolla sin egen . Helt sajko asså. Så nu lånar jag min lillebrors dator, men saknar min, buuuhuuu ! :'(
Skolan gick rätt så fort faktiskt,
först hade vi inställd matte, sen hade vi matte ist för no med rekorn, sen hade vi franska & franska provet gick rätt så bra faktiskt, sen lunch , va med Emelie hunny, sen hade vi matte/no med någon som heter Ingvar ! Det var min skoldag. Höhö...

Sen åkte jag hem och packade och myste med hunden =) , Efter ett tag kom pappa och hämtade mig och väskorna med lastbilen, och vi åkte hem till honom. När jag skulle ta ut väskorna så skrek några dagisbarn " snällasnällasnälla, kan vi få bröd? " Liten gulligt faktiskt =)
Jag har samling halv fem, försöker få ta på lydia, men hon svarar inte.
Ska fortsätta. Skriver senare,
önska mig lycka till på matchen !
Hejdå


Kommentarer
Postat av: hannaroo

sv.ahaokej :)

tack så mycket! VAd gör ni ikväll då?

2009-05-08 @ 15:13:34
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: nor

deklart nästa gång med :D

hoppas det blir nåt bra (y)

veckan efter den kommer det inte gå ;(<3

pusspådiig

2009-05-08 @ 20:46:50
URL: http://nornor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0