Hemma

Nu är jag hemma igen ! :) Riktigt skönt faktiskt, men hade nog seriöst kunnat stanna längre, för det är så mysigt där. Älskar verkligen landet, att få komma bort fårn allt. Någon som håller med? :) Aja.

Direkt när jag kom dit tog jag traktorn och klippte gräsmattorna, va jätteduktig och det är jättekul ! Sen spelade jag massor av fotboll, åt en god middag och en god efterrätt , sen somnade jag nångång. Riktigt mysigt hade vi ! :)
Imorse gick jag en promenad med hundarna, mormor, rikard & emilia, jag & Emilia klättrade i ett träd, hoppade ner för berg, klättrade upp för berg, allt möjligt, vi hade skit kul. Jag lovade en massa bilder, men jag glömde mobilen hemma när vi gick på promenaden, och det va så fint, så det skulle ha blivit fina bildern, men icke sa nicke, mobilen stannade hemma... =)

Hur har eran helg varit? svara jättegärna !  =)

PUSSAR OCH KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Cajsa

allt bra med dig idag då? :)

2009-05-17 @ 18:40:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0