Yeaaaaahhh

Shoo brää.. :) HAHAH ! Idag slutade jag halv tolv, det va riiiiktigt skönt ! Jag åkte hem och åt och sen drog jag hem till min bästavän Johanna. Vi åkte in till Norrtälje med hennes mamma och kollade i affärer och sen gick vi och fikade, men hennes mamma skulle bort efter ett tag så vi satt kvar och flummade & snackade en hel del :) sen åkte vi till flygfyren och handlade och sen åkte jag hem... :( När jag kom hem hänkade jag med min familj till min lillebrors avslutnings"fest" , vi spelade brännboll med det började spöregna, VARFÖR !? :'( Det som va så fint väder en liten stund, nu blir det bara fulare och fulare :( Så jag, mamma, pappa, felix och emilia gick hem till mamma och åt istället, och sen fick vi skjuts hem till pappa.

Jag fyllade badkaret med vatten och badade, sen packade jag och nu sitter jag här och gör ingenting. ska fixa en massa. t ex ta ut vinnaren av veckans blogg :)

Aja, ha det bra, massa pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0